R E G U L A M I N
1. DEFINICJE
1.1. Definicje i ich znaczenia użyte w regulaminie:
1.2. BHP NARZĘDZIOWNIA Krzysztof Ogrodziński – Właściciel i administrator
strony internetowej http://www.bhpnarzedziownia.pl
1.3. Klient – przedsiębiorca lub jego przedstawiciel, pracownik,
pełnomocnik etc., korzystający ze sklepu internetowego bhpnarzedziownia.pl
1.3.1 Klientem może być zarówno podmiot mający siedzibę/miejsce prowadzenia
działalności gospodarczej/miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej
Polskiej jak i innych krajów Unii Europejskiej oraz krajów trzecich, nie
wchodzących w skład UE.
1.4. Towar – wszelki asortyment, który klient może nabyć za pośrednictwem
sklepu internetowego, drogą mailową, poprzez zamówienia telefoniczne lub
dokonując zakupu bezpośrednio w siedzibie.
1.5. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy
sprzedaży.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady korzystania z serwisu
internetowego znajdującego się pod adresem http://www.bhpnarzedziownia.pl
2.2. Treść Regulaminu jest jawna i udostępniona nieodpłatnie wszystkim
osobom zainteresowanym w formie, która umożliwia skopiowanie, odtworzenie i
utrwalenie jego treści.
2.3. Właścicielem oraz podmiotem prowadzącym sprzedaż za pośrednictwem
strony internetowej http://www.bhpnarzedziownia.pl
jest BHP NARZĘDZIOWNIA Krzysztof Ogrodziński z siedzibą w Lubaniu 87-732,
Kolonia Ustrońska 48, nip: 888234466
2.4. Informacja produkcie oraz cenie, podana na stronie internetowej, nie
stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ale zaproszenie do
zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych przez BHP NARZĘDZIOWNIA w celu realizacji złożonego zamówienia.
3.2. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na zapis i archiwizację
korespondencji tradycyjnej oraz elektronicznej, wiadomości SMS oraz
prowadzonych połączeń głosowych, której celem jest zwiększenie jakości
obsługi Klienta oraz troska o bezpieczeństwo zawieranych transakcji.
3.3. Administratorem bazy danych osobowych klientów BHP NARZĘDZIOWNIA
Krzysztof Ogrodziński. Baza danych przechowywana jest zgodnie z przepisami
prawa, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (tekst jedn. Dz.U. Z 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) i jest
zgłoszona do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
3.4. Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy,
wysyłki zamówienia oraz, jeśli Klient wyrazi zgodę, w celu informowania o
nowych produktach i ofertach promocyjnych.
3.5. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów
marketingowych.
3.6. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Może
również zwrócić się z prośbą o usunięcie jego danych z bazy. Żądanie takie
powinno zostać zgłoszone na piśmie.
4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
4.1. Składając zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i
akceptuje jego treść. Dotyczy to wszystkich form składania zamówienia.
4.2. Formy składania zamówień:
4.3. Klient może złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy znajdujący się
pod adresem http://bhpnarzedziownia.pl
4.4. Przed złożeniem zamówienia lub w trakcie tej czynności Klient może
dokonać rejestracji w sklepie internetowym http://bhpnarzedziownia.pl
Rejestracja jest bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi kosztami, nie jest też
ona obowiązkowa, a jedynie ułatwia Klientowi składanie kolejnych zamówień i
śledzenie historii zamówień
5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
5.1. Złożone przez Klientów zamówienia będą realizowane w kolejności ich
wpłynięcia.
5.2. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności Towaru. W
przypadku gdy zamawiany Towar jest niedostępny zamówienie może zostać
anulowane przez BHP NARZĘDZIOWNIA.
5.3. W przypadku stwierdzenia niemożliwości zaakceptowania zamówienia,
chwilowego braku jakiegokolwiek Towaru znajdującego się w zamówieniu lub
wystąpienia innego problemu uniemożliwiającego realizację zamówienia, Dział
Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub mailowo,
korzystając z danych podanych przez Klienta przy składaniu zamówienia, w
celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji złożonego
zamówienia. Jeżeli skontaktowanie się z Klientem okaże się niemożliwe w
ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, zamówienie takie traci
moc.
5.4. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu jego
realizacji i wysyłki towaru. Klient nie może anulować zamówienia, które
zostało zrealizowane, a Towar został wysłany.
5.5. Na zamówienia realizowane z datą późniejszą niż bieżąca (realizacja
zamówienia oczekującego) będą obowiązywać ceny Towaru takie jak w dniu
realizacji zamówienia.
5.6. Po złożeniu zamówienia internetowego poprzez stronę http://www.bhpnarzedziownia.pl
Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres email wskazany w
formularzu zamówienia. Wiadomość ta stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty
Klienta.
5.7. Do zamówień hurtowych wystawiane są faktury VAT.
5.8. Ostateczna wartość zamówienia oraz cena Towarów znajduje się na
fakturze proforma lub fakturze VAT. Klient akceptując ten dokument
akceptuje podane w nim ceny Towarów.
6. WARUNKI PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY TOWAR
6.1. Akceptowane formy płatności.
6.1.1. W przypadku gdy formą płatności jest gotówka, odbiór Towaru lub jego
wysyłka następuje niezwłocznie lub w określonym przez Klienta terminie, nie
dłużej jednak niż 7 dni od daty złożenia zamówienia.
6.1.2. Pobranie przy odbiorze Towaru, który jest dostarczany przez firmę
spedycyjną. W przypadku tej formy płatność następuje w momencie doręczenia
Towaru i opłaceniu wymaganej kwoty do rąk kuriera.
6.1.3. Przedpłata na konto na podstawie otrzymanej faktury proforma na
rachunek bankowy Bhp Narzędziownia Krzysztof Ogrodziński
ING Bank Śląski S.A.
22 1050 1979 1000 0092 8428 6912
7. PRZESYŁANIE FAKTUR W FORMIE ELEKTRONICZNEJ
7.1. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument VAT, który jest
wręczany klientowi w momencie odbioru Towaru lub przesyłany razem z
zamówionym Towarem w formie trwałego wydruku papierowego.
7.2. Na życzenie Klienta BHP NARZĘDZIOWNIA może wystawić i przesłać
dokument VAT (w tym fakturę lub fakturę pro forma) w formie elektronicznej.
7.2.1. Klient może złożyć wniosek o otrzymanie faktury w formie
elektronicznej za pośrednictwem faxu, wiadomości email lub telefonicznie,
kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
8. ZWROT TOWARU
8.1.Bhp Narzędziownia dostarcza Klientowi produkt pozbawiony wad.
8.2. Możliwe jest dokonanie zwrotu zakupionego Towaru, za zgodą Bhp
Narzędziownia , w terminie do 7 dni od daty otrzymania Towaru, w przypadku
niezgodności towaru z opisem lub otrzymania błędnie wydanego towaru.
8.3. Nie przyjmujemy zwrotów bez przedniego uzgodnienia zwrotu z Działem
Obsługi Klienta bądź Działem Reklamacji.
8.4. Zwracany Towar nie może nosić żadnych śladów eksploatacji (stan
wysyłkowy), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony
(w tym oryginalne opakowanie, które również nie może być uszkodzone). Towar
noszący ślady użytkowania nie podlega zwrotowi.
8.5. Koszty związane z wysyłką i zwrotem towaru ponosi Kupujący.
8.6.. Po weryfikacji stanu odesłanego Towaru i uwzględnieniu zwrotu
zostanie wystawiona faktura korygująca lub paragon korygujący. Dokonując
zwrotu Towaru Klient zobowiązuje się do odesłania podpisanej faktury
korygującej lub paragonu korygującego na zwrócony Towar.
8.7. Zwrot dokonywany jest po otrzymaniu od Klienta podpisanej faktury
korygującej lub paragonu korygującego.